Ja. Zonder een account zal je niet kunnen spelen of sports bets kunnen plaatsen.
Wanneer je een account aanmaakt op Circus.nl, kan je spelen in demomodus of met echt geld, net zoals in een echte speelhal of casino. Je kunt dan geld storten via verschillende beveiligde online betaalmethodes en jouw mogelijke winst opnemen. Om een account te openen dien je op de link 'Registreer nu’ te drukken en het formulier in te vullen. Dit geldt alleen voor personen van 18 jaar en ouder.
Meer informatie over het aanmaken van een account vind je hier
Nee. Registreren op Circus.nl is gratis. Eenmaal geregistreerd kun je geld storten zodat je kunt beginnen met het spelen van casinospellen of het betten op jouw favoriete sporten.
Nee. Voor het openen van een account op Circus.nl dien je in Nederland woonachtig te zijn.
Het is dus niet mogelijk om vanuit andere landen een account te openen.
Ja. De verificatie van jouw account is een wettelijke verplichting opgelegd door de Kansspelautoriteit (KSA) in Nederland. Tijdens deze registratie dien je alle gevraagde persoonsgegevens naar waarheid in te vullen. Deze informatie wordt vervolgens gecontroleerd door onze medewerkers.
Zonder een geverifieerd account kan je niet bij ons spelen.
Om op deze site te mogen spelen en betten, moet je je houden aan de voorwaarden opgelegd door de wetgeving van kracht in jouw land. In Nederland geldt een minimumleeftijd van 18 jaar voor het plaatsten van sportsbets en voor het spelen van casinospellen.
Stortingslimieten zijn de optelsom van al je stortingen binnen de gekozen tijdsperiode (maand, week, dag)
Deze limieten zijn wettelijk verplicht en dienen door jou ingesteld te worden
Ja, dat kan! Een limietverlaging is direct actief. Verhoging van je stortingslimiet tot 350 euro per maand [ als je 24 jaar of ouder bent] en 150 euro per maand[als je onder de 24 jaar bent) kun je zelf doorvoeren. Als je de limiet verhoogd boven de zojuist genoemde bedragen dan moet je contact opnemen met onze klantenservice per telefoon om je nieuwe limietverhoging af te ronden.
Vanaf 1 oktober dienen alle verzoeken om je stortingslimiet te verhogen boven €350 (of €150 als je jonger bent dan 24 jaar) door ons team via telefoon of live chat goedgekeurd te worden.
Vanaf 01.10.2024 mogen spelers niet meer dan hun vastgestelde recreatief budget verspelen in een kalendermaand. Dit budget is standaard €300 (onder 24 jaar) of €700 ( 24 jaar en ouder), maar kan individueel aangepast worden op basis van door jou verstrekte inkomens en/of banksaldo gegevens.
Op basis van jouw netto inkomensgegevens en bankbalansen mag standaard 30% berekend worden voor recreatief budget.
Je recreatief budget kan worden verhoogd op basis van je inkomen en bankbalans dat wordt berekend op basis van wettelijke rekenrichtlijnen. Klantenservice kan worden gecontacteerd om je te helpen bij het bepalen van je recreatief budget.
Je kunt alleen storten of inzetten als je nog budgetruimte hebt. Dat budget is het verschil tussen je stortingen en opnames in een kalendermaand. Neem contact op met ons support team om jouw budget aan te laten passen. Je budget wordt tevens gereset bij het ingaan van de nieuwe maand.
Deze wettelijk verplichte pop-ups zijn er om jou te informeren over jouw limieten en dragen bij aan een bewust speelgedrag. Bovendien zijn wij wettelijk verplicht jou in specifieke gevallen te wijzen op opvallend speelgedrag.
Nee, wij zijn wettelijk verplicht jou deze pop-ups te tonen bij het verstrijken van 30 minuten sinds de aanvang van het eerste spel na aanmelding tot het moment van afmelding, bij het bereiken van 50% en 100% van je gekozen tijdlimiet en stortingslimiet en bij specifiek opvallend speelgedrag.
Vanaf 01-10-2024 zijn wij verplicht om frequenter te toetsen of je jouw speelgedrag kunt veroorloven. Tevens is dit benodigd om jouw wettelijk recreatief budget te kunnen vaststellen.
Deze worden door een team van experts beoordeeld om voor jou een gepast recreatief budget in te kunnen stellen en wordt vervolgens beveiligd opgeslagen.
Indien je geen verificatie e-mail hebt ontvangen, kan het zijn dat deze is beland in je spamfolder.
Heb je helemaal geen e-mail ontvangen? Geen paniek, wanneer je contact opneemt met onze klantenservice, kan één van onze medewerkers je alsnog de link sturen om jouw account te verifiëren.
Wil je onze e-mails en mededelingen niet meer ontvangen? Dat vinden we jammer, maar we begrijpen je. Om je af te melden van de mailinglijst, ga je naar jouw accountinstellingen of neem je contact op met onze klantenservice. Let wel, wanneer je deze functie uitzet, loop je de kans leuke promoties en evenementen mis te lopen.
We vinden het jammer dat je eraan denkt om Circus te verlaten! Heb je niet gevonden waar je naar op zoek was? Wij willen je laten weten dat wij ons best doen om je de beste spel- en betervaring te bieden, en om zoveel mogelijk aan jouw verwachtingen te voldoen.
Natuurlijk is het mogelijk om jouw account te sluiten. Dit kan je doen in jouw accountinstellingen, maar helaas kan je jouw gegevens niet verwijderen. Dit heeft te maken met het feit dat spelers die hun account sluiten niet meer de mogelijkheid krijgen om een nieuwe account aan te maken, maar ook omdat wij anders niet meer aan andere wettelijke eisen kunnen voldoen. Als je wilt weten wat de mogelijkheden zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wil je weggaan omdat je bang bent een gokverslaving te ontwikkelen? Onthoud dat er verschillende tools zijn waarmee je jouw activiteiten onder controle kan houden, zoals een tijdslimiet, een stortingslimiet of een saldolimiet. Als je de toegang tot fysieke casino's, speelhallen en online casino's wilt worden ontzegd, kan je je laten opnemen in het Centraal Register Uitsluiting Kansspelen (CRUKS).
Persoonsgegevens worden naar waarheid ingevuld bij de registratie, dit betekent dat deze niet zomaar gewijzigd kunnen worden. Als je verhuisd bent of een nieuw telefoonnummer of bankrekeningnummer hebt gekregen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je helpen met het wijzigen van reeds geverifieerde persoonsgegevens.
Het is mogelijk dat er om een bewijsstuk wordt gevraagd. Dit is de enige manier waarop wij jouw gegevens kunnen bijwerken en verifiëren.
Het is alleen toegestaan om te betalen van of naar een rekeningnummer dat van jou is. Dit betekent dat dit niet zomaar gewijzigd kan worden. Als jouw rekeningnummer is gewijzigd, neem dan contact op met onze klantenservice en laat het aan één van onze medewerkers weten.
Stuur ook een bewijs van jouw nieuwe rekeningnummer mee waarop jouw naam, adres en IBAN duidelijk zichtbaar zijn ter verificatie. Dit document mag niet ouder zijn dan 3 maanden.
Wat jammer dat je jouw inloggegevens bent vergeten. Maar maak je geen zorgen! Je kan jouw e-mailadres (waarmee je jouw account hebt aangemaakt) gebruiken om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Ga naar de inlogpagina en druk op de optie 'wachtwoord vergeten'. Je ontvangt van ons een herstellink in jouw inbox waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen. Dit duurt meestal maar een paar minuten.
Als je deze e-mail niet ontvangt, controleer dan jouw spamfolder of neem contact op met onze klantenservice.
Als je jouw e-mailadres bent vergeten, neem dan contact op met de klantenservice. Je moet de identificatieprocedure doorlopen om jouw identiteit te verifiëren. Onze medewerker van de klantenservice zal je helpen je e-mailadres te achterhalen.
Als je niet meer kunt inloggen op je Circus-account dan kan dat verschillende oorzaken hebben. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie. Zij kunnen je precies uitleggen wat er nodig is om weer in te kunnen loggen.
Je kunt hierover het beste contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zullen dan voor je nagaan of jouw account heropend kan worden.
Dat jouw account is gesloten kan verschillende oorzaken hebben. En het kan zijn dat wij je een wachtperiode van 7 dagen moeten geven voordat jouw account weer heropend kan worden. Als je bijvoorbeeld een uitsluiting hebt aangevraagd, dan zal je die periode moeten afwachten. Onze medewerkers van de klantenservice kunnen jou precies vertellen hoe lang jouw account gesloten zal blijven.
Als je denkt dat jouw account gehackt is, is jouw wachtwoord veranderen het eerste wat je dient te doen. Hoe? Log in op jouw account en kies een nieuw wachtwoord in jouw persoonlijke instellingen.
Neem vervolgens contact op met ons team door een e-mail te sturen naar het volgende adres: [email protected].
Circus.nl biedt de volgende betaalmethodes aan:
Meer informatie over de verschillende betaalmethodes vind je hier.
Jazeker! Jouw geld is veilig op Circus.nl. In tegenstelling tot illegale websites, die vaak actief zijn in belastingparadijslanden waar geen controle op mogelijk is, voldoet Circus.nl aan de Nederlandse kansspelwetgeving en wordt het streng gecontroleerd door de Kansspelautoriteit (KSA). Circus.nl heeft een Nederlandse licentie en hieronder wordt al het geld van onze spelers volledig beschermd.
Het geld dat je bij ons stort is daarmee dus gegarandeerd veilig.
Nee, je hoeft geen belasting te betalen. Gewonnen bedragen zijn belastingvrij!
Een storting zou direct zichtbaar moeten zijn. Als dat toch niet het geval blijkt, neem dan contact op met ons klantenserviceteam via [email protected]
Nee, het is niet mogelijk om een andere rekening te gebruiken dan de rekening die is gevalideerd bij jouw registratie. Als je geld wilt storten via een andere methode, kijk dan naar de andere betaalmogelijkheden die wij bieden, zoals PayPal of iDEAL.
Dat kan! Ga naar jouw accountinstellingen om dit te wijzigen.
Houd er wel rekening mee dat wanneer je jouw limiet verhoogt, hier een periode van 7 dagen tussen zit voordat deze verhoging verwerkt is. Verlaag je jouw limiet, dan is dit direct aangepast. Let erop dat je altijd verantwoord speelt.
Op Circus.nl bieden wij de volgende betaalmethodes aan om geld op te nemen:
Houd er rekening mee dat geldopnames alleen kunnen worden gedaan via een betaalmethode die je eerder hebt gebruikt om geld te storten. Dit is een wettelijke vereiste om het witwassen van geld tegen te gaan.
Dus als je geld hebt gestort met iDEAL, zal dat geld en dus de eventuele winst moeten worden uitbetaald naar dezelfde geverifieerde bankrekening. Let erop dat ook als je met PayPal hebt gestort, het geld en de eventuele gemaakte winst ook naar de betreffende geverifieerde bankrekening moet worden teruggestort. Als je nog niet met een betaalmethode hebt gestort, is die betaalmethode nog niet beschikbaar voor opnames.
Circus.nl streeft ernaar om jouw betalingsverzoek bliksemsnel te verwerken. Tijdens drukke periodes kan dit oplopen tot 24 uur en dit is ook afhankelijk van de gekozen betaalmethode.
Ja, dat kan! Zolang jouw betaalverzoek nog niet is goedgekeurd en wij het bedrag nog niet hebben verstuurd naar de door jou gekozen betaalmethode, heb je de mogelijkheid om jouw verzoek te annuleren in jouw account.
Ja. Het minimale bedrag dat je kan opnemen op Circus.nl is €0,01.
Nee, dat is niet mogelijk. Opnames kunnen alleen worden gedaan via een betaalmethode die je eerder hebt gebruikt om te storten. Dit is een wettelijke vereiste om het witwassen van geld tegen te gaan. Als je jouw rekeningnummer wilt laten wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected]
Neem contact op met ons klantenserviceteam via [email protected]. Zij zullen je hierbij begeleiden. Zorg ervoor dat je een kopie van jouw identiteitsbewijs en een bewijs dat het nieuwe rekeningnummer op jouw naam staat, bij de hand hebt. Dit bewijs kan een (digitaal) bankafschrift zijn.
Nee, Circus.nl leeft de richtlijnen van de Kansspelautoriteit (KSA) na en daardoor is het alleen mogelijk om met euro’s te spelen. Wij accepteren geen crypto of valuta van landen buiten de EU.
Nee, wij brengen geen kosten in rekening, maar het kan zijn dat de provider van jouw gekozen betaalmethode dat wel doet. Raadpleeg de provider van de door jou gekozen betaalmethode als je hierover vragen hebt.
Een sessielimiet bepaalt het maximale aantal uren dat je ingelogd kunt blijven, dit is ingesteld op dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse basis.
Zodra je je sessielimiet hebt bereikt, ontvang je automatisch een afkoelperiode van 30 dagen waarin je GEEN bonussen kunt ontvangen.
Op Circus.nl vind je online casinospellen die kunnen worden opgedeeld in verschillende categorieën:
Je kunt ook deelnemen aan onze verschillende casinotoernooien en proberen de eerste prijs in de wacht te slepen!
Om gebruik te maken van bonussen geldt een minimale leeftijd van 24 jaar. Echter, onze beste hot odds en onze BetXtra zijn wél beschikbaar voor spelers van 18 tot en met 23 jaar oud.
Wanneer je met echt geld speelt, speel je met geld dat je daadwerkelijk op jouw account hebt gestort. In dit geval kan je jouw eventuele winst opnemen.
Wanneer je in demomodus speelt, speel je met virtueel geld en kan je jouw eventuele winst niet opnemen.
Bonusgeld is geld dat je wordt aangeboden en dat aan het beschikbare tegoed op jouw account wordt toegevoegd.
Bonusgeld dat je krijgt door onder andere mee te doen aan bepaalde promoties, dien je meestal een aantal keer rond te spelen voordat dit wordt omgezet in echt geld. Dit wordt de playthrough genoemd. Bonusgeld kan niet worden opgenomen voordat je 100% van de bonusplaythrough hebt behaald.
De playthrough is het aantal keren dat je dient te spelen voordat je de bonus in echt geld kan opnemen. Op Circus.nl is de basisplaythrough 30. Dat betekent dat wanneer je 30 keer hebt gespeeld met jouw bonusgeld, je 100% van de playthrough hebt behaald. Vanaf dat moment kan je jouw bonusgeld opnemen, omdat het in echt geld wordt omgezet. Houd er wel rekening mee dat de playthrough niet voor elk type spel hetzelfde is. Bekijk het bonusreglement van de bijbehorende promotie voor de inzetvereisten. Deze kunnen per promotie verschillen.
Wil je meer weten? Bekijk ons bonusreglement.
De playthrough hangt af van de verschillende spellen die je speelt en de sportsbets die je plaatst. Voor sportsbets met een odd van minimaal 1.60 is de playthrough 30. Voor slots is de playthrough ook 30. Voor (live) casino, tafelspellen en blackjack is de playthrough echter 90. Wil je meer weten? Bekijk ons bonusreglement.
Je kan de vooruitgang van jouw bonussen zien in de rubriek ‘Bonussen en codes’. Houd er rekening mee dat de playthrough alleen van toepassing is op de begininzet van jouw bonus, en niet op de eventuele winst die daaruit voortvloeit. Bekijk de vooruitgang van jouw bonussen en playthrough op de ‘Bonussen en codes’-pagina.
Elk spel heeft zijn eigen regels en uitbetalingsratio. Kies een spel en klik op het Info-/Uitbetaling-icoon voor meer details. Per spel wordt hier uitgelegd hoe het werkt en wat de uitbetalingsratio is.
De theoretische uitbetaling op onze spellen verschillen per spel. Deze zijn te vinden in de spelregels van het betreffende spel.
Kies een spel en klik linksboven op de 3 streepjes of de 3 bolletjes (dit verschilt per spel). Hier kan je de spelregels vinden en de volledige informatie en RTP bekijken.
Al onze spellen voldoen aan verschillende regels om het eerlijk te houden. Deze spelregels kan je ook per spel vinden bij het informatie-icoon. Ben je het toch ergens mee oneens of denk je dat er een technisch probleem is geweest, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice.
Onder de Nederlandse wet- en regelgeving is het gebruik van de ‘autoplay’- optie niet toegestaan. Deze optie zal daarom nergens zichtbaar zijn.
Nee, alleen met een Circus-account kan je bij ons spelen. Circus is een gelicenseerde aanbieder en dit is een wettelijke vereiste.
Dit kan je zien zodra je in één van onze lobby’s bent van het door jou geselecteerde spel. Mocht je willen spelen met een hogere inzet, dan kan je altijd voor een andere tafel kiezen.
Live casinospellen zijn realtime tafelspellen die worden gestreamd. Je neemt het dus direct op tegen een echte croupier en dit geeft je het gevoel in een echt casino te zijn.
Het plaatsen van een sportsbet is heel eenvoudig! Het volstaat om een betticket aan te maken met de bet(s) van jouw keuze. Er bestaan verschillende soorten bettickets:
Bekijk onze tips en tricks voor meer informatie over het plaatsen van een bet.
Als een evenement of een toernooi wordt afgelast of opgeschort, wordt de bet geannuleerd en je inzet dus automatisch teruggestort.
Wanneer een sportwedstrijd wordt verplaatst, worden de bets gedurende een bepaalde periode bewaard en blijven ze geldig.
Jouw free bet wordt automatisch aan jouw account toegevoegd. Je kan de free bet heel eenvoudig gebruiken. Blader door onze catalogus met sports bets en voeg één of meerdere bets toe aan jouw betticket. Selecteer vervolgens jouw free bet in jouw betticket om deze te gebruiken.
Voor elke free bet die aan een speler wordt uitgekeerd, zijn de volgende voorwaarden van toepassing op de kwalificerende bet:
Lees hier de algemene voorwaarden van give aways en winacties.
Ja, Circus.nl staat geregistreerd bij de Nederlandse Kansspelautoriteit en heeft een Nederlandse licentie verkregen. Dit betekend dat je speelt bij een door de Nederlandse Kansspelautoriteit erkend legaal casino.
Spelen moet plezierig zijn en hoort te dienen als ontspanning. Als je denkt dat je het niet meer volledig in de hand hebt, kan je voor jezelf een stortingslimiet, speeltijdlimiet en verlieslimiet instellen.
Indien dit niet volstaat of jij denkt dat het voor jou beter is tijdelijk of zelfs definitief niet meer de mogelijkheid te moeten hebben om te kunnen spelen en betten, meld je dan aan bij Cruks (Centraal Register Uitsluiting Kansspelen).
Als je denkt dat je verslaafd bent of je wilt graag praten over deze problematiek, neem dan eens een kijkje op onze pagina over Verantwoord spelen, waar je nuttige contactinformatie kan terugvinden van organisaties die hulp bieden bij spelverslaving.
Als één van jouw dierbaren verslaafd is aan spelen of betten, kan je hem of haar tijdelijk of zelfs permanent laten uitsluiten van casinospellen of sportsbetting door de verslaving te melden bij Cruks (Centraal Register Uitsluiting Spelen).
Aarzel niet om hulp te vragen in één van de vele hulpcentra.
Dit kan verschillende oorzaken hebben. Het kan bijvoorbeeld liggen aan jouw internetverbinding, hoe je verbonden bent met het internet (via kabel of wifi), welk apparaat je gebruikt of welke browser je gebruikt.
Je kan proberen om:
Als het spel wel opstart, maar loopt vast zonder foutmelding, kan je een screenshot maken en naar ons sturen.
Als het spel helemaal niet opstart en het scherm zwart blijft, kan je de muis gebruiken om het volledige zwarte scherm te selecteren.
In de meeste gevallen zal er een foutmelding op het scherm verschijnen. Je kan ons deze foutmelding sturen en wij zullen dan kijken wat er fout is gegaan.
Als jouw spel vastloopt of niet meer laadt, kan je het spel het beste afsluiten, jouw browsergegevens wissen (cookies en cache - zie ons artikel hoe je dit doet) en het spel nogmaals opstarten. Daarnaast adviseren wij je om te proberen om het spel in verschillende browsers op te starten. Google Chrome biedt de beste ondersteuning voor onze website en spellen.
Mocht het probleem hierna nog niet zijn opgelost, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice. Indien je een foutmelding te zien krijgt, adviseren wij je om deze ook als bijlage naar ons toe te sturen, zodat we het probleem sneller op kunnen lossen.
Let op: als je cookies verwijdert, word je uitgelogd van websites en kunnen jouw opgeslagen voorkeuren worden gewist.
Cookies verwijderen in Google Chrome
Cookies verwijderen in Firefox
Cookies automatisch verwijderen in Firefox
Cookies verwijderen in Microsoft Edge
Cookies automatisch verwijderen in Microsoft Edge
Cookies verwijderen in Safari
Cookies automatisch verwijderen in Safari
Ondersteunde besturingssystemen: Android en iOS voor mobiele apparaten, Windows en MAC OS voor pc's.
Je zou ook op iedere webbrowser zonder problemen moeten kunnen spelen.